הטפט הלוהט שחסר לכם במשרד

לא נעים להודות אבל משרדים רבים ממשיכים לשמר אווירה אפורה ומדכאת, ולא מבינים את החשיבות של הכנסת צבע לתוך המשרד. צבעוניות במשרד מעודדת יצירתיות ומעוררת שמחה, מוטיבציה בצוות המשרד. הכנסת צבע וחיים למשרד מרעננת את האווירה ותורמת באופן ישיר לתפוקה ולהכנסות של העסק כולו.

אבל איך עושים את זה?

ישנן שיטות רבות להכנסת צבע למשרד, צביעה, קישוטים מדבקות קיר נפלאות וכמובן- טפטים. כפי שהכותרת מרמזת, הכוכבים האמתיים הם הטפטים ומדבקות הקיר, לכן בהם נתמקד. אנחנו בטוחים שאנחנו לא צריכים להסביר לכם כמה צביעת המשרד היא עסק מסובך, מלכלך ויקר, שמשבית את פעילותו של המשרד לשעות או ימים.  קישוטים יכולים להיות חלשים וקטנים ולכן לא להשיג את המטרה. הטפטים והמדבקות לעומת זאת אינם יקרים, לא מלכלכים ויש כל כך הרבה אפשרויות להכנתם. ניתן לבחור טפטים במגוון צורות, צבעים ומרקמים.

למה לי טפטיקה עכשיו?

קודם כל, בעצם למה לא? אבל בנימה רצינית, לטפטים יתרונות רבים כל כך. ניתן לנקות אותם, להסיר אותם בקלות על מנת להעביר אותם למקום חדש, קל להחליף אותם אם משתעממים והם משדרגים כל משרד ברגע, לא משנה אם מדובר במשרד חדש שמחפש את הטאץ' העיצובי הסופי, או במשרד ישן שזקוק לריענון ולמתיחת פנים. יתרון נוסף של הטפטים והמדבקות הוא הגמישות בהכנתם, מייצרת תוצר סופי מותאם אישית לכל משרד ומשרד. טפטים ומדבקות מודפסים באמצעות טכנולוגיית דפוס דיגיטלי, שמאפשרת להדפיס באיכות גבוהה ביותר ובכמויות גדולות. באמצעות הדפוס הדיגיטלי ניתן לבחור צבעים ומרקמים שונים לטפטים. בנוסף לכך, בבתי הדפוס קיימת אפשרות של חיתוך צורני מיוחד, שיכול לשוות לטפטים ולמדבקות מראה אותנטי ואמתי.

ויש לכם כמה רעיונות בשבילנו?

כן. לא נוציא אתכם מכאן בלי קצת השראה.
קודם כל, חלל הכניסה למשרד הוא חלל חשוב ביותר מפני שהוא הדבר הראשון שהלקוחות שלכם רואים. כמו שכולנו יודעים 'אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני' ולכן הרגשתם וגישתם של הלקוחות שלכם נקבעת ממש בשנייה שרגלם דורכת בכניסה אל המשרד.
מאחר וברור שחשוב לכם לשדר ללקוחות מסרים חיוביים ונעימים, אנו ממליצים להשקיע באופן מיוחד בכניסה למשרד. חשבו אילו מסרים הייתם רוצים להעביר ללקוח שלכם ובחרו במסרים שיתחברו להרגשה חיובית כלפי החברה שלכם, השירותים שהיא מעניקה או המוצרים שהיא מייצרת. למשל, המשרד שלכם מתמחה בשיווק דיגיטלי לעסקים, דאגו שהכניסה תהווה חלל אינטראקטיבי ותשתמש בטפטים ומדבקות מעולם האינטרנט והעסקים.
 כמו כן, ישנה חשיבות ומשמעות להדגשת הלוגו שלכם בחלל- אל תהססו לעטר את הקירות עם הלוגו של החברה או וריאציות מצחיקות ומגניבות שלו.
בנוסף לכך, חשוב לזכור כי מעל הכל, המשרד אמור לשמש אתכם לאורך כל שעות היום ולכן החשיבה צריכה להיות ממוקדת גם ביצירת אווירה נעימה ומרגיעה עבור העובדים, ולא רק ביצירת רושם על הלקוחות. למטרה זו ניתן למפות את הפונקציונליות של כל חלל במשרד ולהתאים עיצוב בטפטים ומדבקות בהתאם למטרתו של החלל.

מרחבי הרשת:

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר

מטרנה

מטרנה להזמנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *