תדמית יוצרת הצלחה

מה ההבדל בין משרד סתמי למשרד שכיף להכנס אליו?

אחד הדברים החשובים ביותר שקיימים בעולם העסקים הוא רושם ראשוני.

כמו בכל מערכת יחסים בין אנשים כאשר רבות נקבע על ידי הרושם הראשוני הנוצר בין השניים, כך גם בין לקוח ועסק.

תארו לכם שאת נכנסים למשרד עורכי דין בו העובדים לבושים בצורה מרושלת, הרהיטים מיושנים, חלל המשרד מוזנח ואינו נקי והכניסה למשרד עוברת דרך פחי אשפה.

האם תהיו מוכנים לסמוך על עורך דין שכזה ולתת לו את המשפחות לנהל את התביעה החשובה שלכם או לערוך עבורכם חוזה לרכישת דירה? ככל הנראה שלא.

 

לעומת זאת, תארו לכם את אותו משרד עורכי דין בבניין משרדים מפואר, בקומה גבוהה אשר משקיפה על כל העיר, הכניסה למשרד היא חלל מרווח ומודרני אשר כולל ספות עור ושולחן קבלה מפואר, בעוד שהעובדים בו לבושים חליפות מהודרות ולכל עורך דין משרד מעוצב בצורה מודרנית וקפדנית.

כנראה שזה משרד עורכי הדין בו תבחרו לנהל את עניינכם בו.

 

העיצוב בתור פרמטר מכריע

אז בנוסף לרושם הראשוני שכבר הבנו שהוא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר על מנת לזכות בלקוחות חדשים אנו רוצים להשיג נספר דברים נוספים כאשר אנו בוחרים לעצב את המשרד שלנו.

הדבר הראשון הוא עדכניות חדשנות. כאשר אנו מדברים על חדשנות אנו לאו דווקא מתכוונים לסגנונות העיצוב האחרונים בשוק אלא גם על שילובים של בין חדש לישן אשר יתנו לעיצוב המשרד שלכם טוויסט שיגרום לו מלהיות סתם עוד משרד, למשרד שמדברים עליו ושכייף להיות בו.

בין אם זו פינת קפה שמעוצבת בסגנון בית קפה וינטג׳ או בין אם זה שבה הלקוחות יכולים להמתין ובין אם אלו השירותים של המשרד מעוצבים בצורה ייחודית או בכלל החלל הפנימי אשר מחולק בצורה לא שגרתית.

בנוסף לחדשנות חשוב לשמור על עדכניות וכן לתת דגש על חדרי ישיבות מודרניים בעלי כל המתקנים האחרונים אשר מאפשרים ישיבה נוחה ומתקדמת כמו אמצעים לוידאו קונפרנס, מכונת קפה ומים קרים וכדומה.

 

נוחות הלקוח.

בכל פרק זמן בו הלקוח שוהה במשרד אנו רוצים לגרום לו נוחות מקסימלית.

לקוח אשר מרגיש בנוח במשרד שלנו, לא ירצה לעזוב אותו וישאר לקוח לפרק זמן רב, כאשר מדובר גם על נוחות בהיבט של יחסים בינאישיים וגם בהיבט של הרגשה נוחה במשרד שלנו.

הרגשה נוחה במשרד באה לידי ביטוי החל מהרגע בו הוא נכנס למשרד שלנו ופוגש פינות המתנה נעימות, דרך המשרדים וחדרי הישיבות שמעוצבים בצורה נעימה, נוחה ואטרקטיבית וכולל כל המתקנים במשרד כמו חדרי ישיבות, שירותים וכדומה.

את כל אלו נשיג על ידיד השקעה בעיצוב מודרני וחדשני כאשר מה שצריך לעמוד לנגד ענינו הוא שהשקעה במשרד שלנו היא השקעה בלקוחות שלנו.

 

    עשיתם משהו מיוחד במשרד? רוצים לשתף...




    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *