מכירים את זה שרושם ראשוני עושה את ההבדל בין OK נחמד לבין – WOW.
ממש כמו שאנו משקיעים במראה החיצוני שלנו שאנו מגיעים לריאיון עבודה, כך החזות העיצובית החיצונית כלומר אזור הכניסה וכמובן הדלת יוצרים את הרושם הראשוני של העסק שלנו עבור לקוחות פרטיים, יזמים, אנשי עסקים ושאר אנשים שמגיעים אלינו לביקור לראשונה.
הדלת היא ללא ספק כרטיס הביקור שלנו וגורמת לאדם שמגיע אלינו בפעם הראשונה לחשוב כל מיני מחשבות כמו ״נראה מקום רציני״, ״תחושה של בית״, ״השקיעו כאן בעיצוב״ ועוד…
אז איך בוחרים דלת כניסה לעסק?
- בהתאם לעיצוב שבתוך החלל עצמו – אם בחרתם ללכת על עיצוב מודרני, פחות תתאים לנו דלת כניסה מעץ גושני מסיבי כי אין כל כך קשר בין השניים.
לכן, שווה לעשות התאמה בחומר הגלם שאנו בוחרים בכדי ליצור הרמוניה וקשר בין החוץ לבין הפנים. - בהתאם לרושם שאנו רוצים ליצור – שאלו את עצמכם שאלות כמו איזה רושם אתם רוצים ליצור, לאיזו אווירה אתם מכוונים?
רושם של חברה מקצועית וקפדנית ששמה דגש על הפרטים הקטנים – דלת עם גימור מדויק וחד, האם אתם רוצים לתת הרגשה של בית, של יצירתיות והרבה השראה, לכו על דלת א-סימטרית המשלבת אפילו כמה חומרי גלם. - סוג העסק- חשוב מאוד להתייחס לתחום שבו אתם עוסקים ובהתאם לכך לבחור את הדלת.
בנוסף, שווה לקחת בחשבון את מנגנון הנעילה של הדלת- יש היום כל מיני סוגים של מנעולים כמו למשל מנעול ביומטרי, מנעול עם קוד, מנעול רגיל ועוד.
כדאי גם לחשוב על רמת המסיביות שאנו מחפשים בדלת שלנו (קלה לפתיחה, קשה לפתיחה), נעילה שקטה או רועשת ועוד.
ניתן כמובן לעיין קצת בקטלוגים בין אם ברשת האינטרנט ובין אם בחוברות העוסקות בעיצוב ולקבל השראה.